آخرین اخبار کنکور, آموزش آنلاین کنکور

منابع کنکور انسانی 1403

منابع کنکور انسانی 1403

یکی از آزمون هایی که هر ساله در پنج رشته برگزار می شود، کنکور است. یکی از مهم ترین آزمون ها برای داوطلبانی که رشته آن ها در دبیرستان علوم انسانی بوده است، کنکور انسانی است. شرکت در این آزمون و کسب رتبه ای خوب در آن می تواند مجوز ورود به رشته های برتر این رشته مانند رشته حقوق باشد. همچنین نتیجه این کنکور می تواند دانشگاهی که در آن باید مدرک کارشناسی رشته مورد نظر خود کسب کنید را معین کند.

تماس با موسسه خواجه نصیر.

هر ساله تعداد زیادی از داوطلبان کنکور در دسته داوطلبان کنکور انسانی قرار می گیرند. هر ساله سازمان سنجش و آموزش، فایلی را در سایت خود منتشر می کند که در آن منابع کنکور انسانی و بودجه بندی آن مشخص شده است. این بودجه بندی برای داوطلبان کنکور ریاضی و طراحان سوالات کنکور منتشر می شود.

کلاس کنکور همانطور که از اسمش مشخص است به شما کمک می‌کند تا تمامی مطالب مربوط به کنکور را یاد بگیرید. توصیه میشود وارد صفحه ی کلاس کنکور شوید تا بتوانید در یک کلاس با کیفیت شرکت کنید.

مهم ترین منبع برای هر درس از کنکور، کتاب درسی آن مقطع تحصیلی است. در کنکور انسانی، برای درس ریاضی  کتب مقاطع دهم، یازدهم و دوازدهم، در درس اقتصاد کتاب مقطع دهم، برای درس ادبیات و زبان فارسی و درس عربی و جامعه شناسی و جغرافیا کتب مقاطع دهم و یازدهم و دوازدهم، برای درس فلسفه کتب مقاطع یازدهم و دوازدهم، برای درس منطق کتاب مقطع دهم و برای درس روانشناسی کتاب مقطع یازدهم به عنوان منابع اصلی معرفی شده اند و سال چاپ هر کدام نیز در دفترچه ارائه شده توسط سازمان سنجش و آموزش معین شده است.

ضریب کتاب های انسانی در کنکور 1403

در کنکور انسانی 1403، درس ریاضی با ضریب 6، درس اقتصاد با ضریب 2، درس ادبیات با ضریب 8، درس عربی با ضریب 5، درس تاریخ و جغرافیا با ضریب 5، درس علوم اجتماعی با ضریب 5، درس فلسفه و منطق با ضریب 5 و درس روانشناسی با ضریب 2 محاسبه خواهد شد. این ضرایب میزان اهمیت نتایج هر درس در کنکور انسانی 1403 را نشان می دهد و با تسلط بر دروسی که ضرایب بالایی دارند، می توانید رتبه لازم برای ورود به رشته مورد علاقه خود در برترین دانشگاه های کشور را فراهم کنید.

ضریب کتاب های انسانی در کنکور 1403

بهترین منابع کنکور انسانی 1403

با توجه به اهمیت فراوان کنکور در آینده فرد، موسسات مختلفی اقدام به ارائه منابع برای کنکور انسانی نموده اند. هر کدام از این منابع دارای نقاط ضعف و قدرتی هستند و سطح علمی همه آن ها یکسان نمی باشد. از این رو می توان با توجه به تجربیات رتبه های برتر کنکور انسانی، مشورت با مشاور تحصیلی توانا و همچنین با توجه به اعتبار موسسه چاپ کننده منبع می توان بهترین منابع کنکور انسانی 1403 را شناسایی نمود. بهترین منابع کنکور انسانی 1403 در دو دسته درسنامه و تست تقسیم می شوند که ممکن است در برخی از کتاب ها این دو بخش از هم مجزا شده و یا با هم در یک نسخه کتاب باشند.

معایب کلاس کنکور آنلاین چیست؟ توصیه میشود برای اطلاعات بیشتر وارد صفحه ی کلاس کنکور آنلاین شوید.

بهترین منابع تست کنکور انسانی

برای درس زبان و ادبیات فارسی که مهم ترین درس در کنکور انسانی 1403 است، کتاب دو جلدی انتشارات خیلی سبز ( سری تست ) توصیه می شود. برای درس عربی، کتاب عربی جامع انتشارات نشر الگو ( سری تست ) مولفان ایاد فیلی و مهرناز رمضان زاده توصیه می شود. برای درس معارف اسلامی کتاب دو جلدی جامع انتشارات خیلی سبز ( سری تست ) که جلد اول آن درسنامه بوده و جلد دوم آن دارای تست های فراوان برای آمادگی کنکور انسانی است به همراه پاسخنامه ارائه شده است. برای درس ریاضی کتاب انتشارات خیلی سبز ( سری جامع تست ) و کتاب انتشارات گاج ( سری میکرو طبقه بندی ) توصیه می گردد.

بهترین منابع تست کنکور انسانی برای درس اقتصاد، کتاب های انتشارات گاج ( سری میکرو طبقه بندی ) و کتاب انتشارات خیلی سبز ( سری تست ) می باشد. کتاب های انتشارات خیلی سبز ( سری تست) و کتاب انتشارات مبتکران ( سری مرشد ) برای درس روانشناسی توصیه می شود. برای درس تاریخ، کتاب انتشارات گاج ( سری میکرو طبقه بندی ) و برای درس علوم اجتماعی بهترین منبع تست کتاب خیلی سبز ( سری جامع تست )، منابع مناسبی هستند. برای درس جغرافیا نیز کتاب انتشارات خیلی سبز توصیه می گردد. برای درس فلسفه و منطق کتاب انتشارات خیلی سبز ( سری جامع پایه دوازدهم ) نیز توصیه می گردد.

تا اینجا امدی نمیخوای یه امتیاز بدی ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *